Campusdirecteur Iedje Heere van College Den Hulster maakt overstap

Na vijf jaar werkzaam te zijn geweest als campusdirecteur bij College Den Hulster, maakt Iedje Heere de overstap naar het Merletcollege. Aan deze school wordt zij per 1 februari 2020 rector.
Het Merletcollege is een school voor voortgezet onderwijs met vestigingen in Cuijk, Grave en Mill en is onderdeel van Vereniging Ons Middelbaar Onderwijs (OMO).

Het bestuur is Iedje zeer erkentelijk voor haar inzet bij onze organisatie. Onder haar leiding is College den Hulster gegroeid, heeft de campus zich ontwikkeld en hebben we met elkaar mijlpalen gevierd. Iedje Heere heeft zich als directeur met passie ingezet voor leerlingen, medewerkers en de gehele onderwijsgemeenschap. Wij wensen haar veel succes in haar nieuwe functie.

Iedje

Disclaimer
De informatie in dit bericht kan persoonlijk en vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Het openbaar maken, vermenigvuldigen en/of verspreiden van een bericht dat niet voor u bestemd is, is niet toegestaan. Indien u dit bericht onterecht ontvangen heeft, verzoeken wij u de afzender daarover te informeren en het bericht te vernietigen. Twijfelt u aan de juistheid of volledigheid van dit bericht? Neem dan contact op met de afzender.